Wat is Sterkher Zwanger?

Sterkher Zwanger is een online groepscoaching programma ontworpen voor vrouwen voor, tijdens en na de zwangerschap. Het programma bevindt zich in een besloten online community en bestaat uit trainingsprogramma’s, voedingsadvies, mental coaching en nuttige informatie specifiek voor zwangeren en moeders. Voor meer informatie over het programma klik je hier.

Hoe werkt het programma?

Nadat je je hebt aangemeld ontvang je van ons een intakeformulier waaruit wij bepalen in welke stream je wordt geplaatst: prenataal of postnataal. Binnen 24 uur ontvang je je inlog gegevens voor de besloten online community. Daar heb je direct toegang tot de trainingen, voedingsadvies, webinars en de community.

Is Sterkher Zwanger geschikt voor beginners?

Sterkher Zwanger is geschikt voor alle niveaus. Of je nu net begint met krachttraining of al een tijdje bezig bent. De oefeningen uit de workouts zijn altijd aan te passen aan je niveau en we moedigen je aan de hand van techniek tips ook aan dit altijd te doen.

Wat als ik zwanger word maar in de postnatale workout stream zit?

Stuur ons een privé berichtje in de besloten online community en wij plaatsen je in de prenatale workout stream.

Wat voor materiaal heb ik nodig?

De meeste sportscholen hebben alle materiaal die je voor de workouts nodig hebt.

Wil je graag vanuit huis trainen dan is dit ook mogelijk, maar investeer dan wel in een aantal kettlebells van in ieder geval 8,12,16 en 20 kilogram. Ook zijn elastieken van verschillende weerstanden handig en bijvoorbeeld een TRX. Mocht je ergens echt niet uitkomen qua materiaal dan kan je de community raadplegen voor tips en vervangende oefeningen.

Hoe vaak per week moet ik sporten?

Goede vraag! De workouts van Sterkher Zwanger zijn zo efficiënt mogelijk ontworpen zodat je zo min mogelijk tijd in de gym hoeft te besteden voor optimale resultaten.

Dat gezegd hebbende raden wij je aan in ieder geval twee keer per week de workouts te volgen. Dit garandeert dat je progressie boekt, omdat er regelmaat in je trainingen zit. Wil je vaker sporten? Dan is 3 tot 4 keer per week meer dan voldoende.